pár zapomenutých akcí :-))

15.02.2013 13:06

Maličko jsem nestíhala a teď když mám chvilku doplním co se za tak dlouhou dobu událo :-) 

Jednoho deštivého dne 16.12.2012 jsme si vyrazili do Prahy na DogDancingové zkoušky. Dopadlo to presně jinak než jsem očekávala...Rooney dostal disk, prostě se mu nechtělo spolupracovat (komu taky jo, když při tom nebyl pamlsek :-D ) ALE! V hale plné psů se pohybovat navolno a bez problémů, ostatních psů si nevšímal. Tímhle to pro mě vyhrál na celé čáře! :-)

 

Dál jsme v lednu absovovali Hanáckou národní výstavu v Brně. To byl naprostý propadák, chlapec se celý den převáděl, těžký suverén ve vedlejším prázdném kruhu, ale jakmile přišla paní rozhodčí tak se všechno změnilo, asi se mu nelíbila nebo nechápu :-) Dostal VD a nejvíc mě na tom mrzí, že se tak chová, protože každá rozhodčí mi řekne "Pejsek je opravdu krásný, ale..."

 

Následovalo "taneční" vystoupení na Galavečeru Ponny klubu :-) Tam se chlapec snažil, ale panička mu to vžcky pokazí, protože je nervózní :-)